Translate

środa, 21 sierpnia 2013

Och! Ach! :D

Jak codzien wracalysmy z 2 spacerku, dzisiaj tez pocwiczylysmy frisbee i jak szlysmy do domu Nuka niosla dekla , poniewaz to jest jej dysk i ona ma go niesc xd ludzie omijajacy nas patrzyli i mowili : ''ale ja wyszkolilas'' , ''no no, co  ona tam niesie? aa zabaweczke'' , '' no pieknie, pracowita panienka'' :D A Nuka szla dumnie z dyskiem xd Tak wgl. to czasem jestem wesola ale ostatnio zaczelam sie zastanawiac... Nie  mam zadnej osoby ktora by sie interesowala psami tak jak ja, takiej z ktora mogla bym pogadac o psach, ktorej by to nie nudzilo i z ktora moga bym wyjsc na spacer z psami itp. W okolicach  nikt taki nie mieszka :<  No ale to nie blog o mnie :) Tylko o tej tu pani:

Jak sie jej rozczesze wlosy na pyszczku to wyglada jak nie ona :D I widac jaki ma rudy pyszczek XD

Tez wzrok jest genialny taki pelny czulosci jaka Nuka okazuje biszkoptowemu labkowi (pluszakowi)








Pozdrawiamy Nuka&Sandra :*

4 komentarze:

  1. U nas jest tak samo, jeśli chodzi o osobę z którą można by było pogadać o psach. Nie mamy też towarzyszy na psie spacery ;/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby o moim Okruszku tak mówili :C
    Spacerek udany był, no nie? :D

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominował Cię do Libster Blog Award! Więcej informacji znajdziesz tu: http://afrusiowyblog.blogspot.com/2013/09/libster-blog-award.html
    GRATULUJE!!!

    Gratuluje jeszcze raz! Otrzymałaś już dwie nominację! ^^

    OdpowiedzUsuń