Translate

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Siemanko :)

Dzisiaj nietypowo poniewaz mam pare pomslow na posty i zrealizuje je w tym. A zaczne od..

Trudne Chwile...

Od jakiegos czasu mslalam nad dugim psem. Kocham Nuke inie zamienilabym jej na zadnego innego psa, ale on jest bardziej mojej mamy niz moja poniewaz jak ja uratowalism bylam za mala by ja zegos uczyc wiec zaczela to robic moja mama i tak Nuka sie do niej przyzwyczila. Szukalam psow dobrych w psich sportach. Moja uwage przykul plochacz holenderski, niestety jest malo tych psow... Ale po pewnym czasie uswiadomilam sobie ze po co mi drui pies.?Wtedybymmiala mniej czasu dla Nuki. I naszczescie te zle mysli mnie opuscily xd 


Ulubione Zabawy Nuki :)

1. Przeiaganie sie recznikiem jak jest mokra... xd Wtedy jest najbardziej skora do zabawy xd

2. Bieganie za stopa xd Uwielbie je lizac wiec ja sie nie dziwie ze chce ja dopasc :D

3. Jak zakladam dlugie spodnie ona lapie mnie za lydke i podszczypuje xd

Zawody :)

Bylysm najpierw 10.08 na zawodach agilityby dopingowac moja pania doktor ktora cwiczy ze swoim psem :) Oraz sie dopytac o zapisy do klubu BAT :) 11.08 bylysmy na DOG CHOW DISC CUP ogladac :) Tam nabylysmy 3 dyski :) nasze pierwsze dyski Nuka lapie je juz w powietrzu :) 

A teraz zdjecia :D

Nuka siedzi w wodzie jest postep!




Rozglada sie w aucie <3



Dyski :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz